czwartek, 3 września 2015

Nadziewane pieczarki



Po raz pierwszy natrafiłam na ten przepis, kiedy układałam menu kolacji z okazji moich urodzin. Przystawka ta wydawała mi się nie tylko dość prosta i szybka w przygotowaniu, ale i na tyle elegancka, żeby podać ją właśnie tego wieczora. Od tej pory minęło już trochę czasu, a pieczarki nadziewane serkiem kremowym na stałe zagościły w mojej kuchni. Wyglądają niepozornie, ale są naprawdę pyszne. Ja przygotowuję je dość często, dlatego dzisiaj postanowiłam podzielić się tym nieskomplikowanym przepisem także z Wami. Smacznego!  



SKŁADNIKI (dla 2 osób):
10 średniej wielkości pieczarek
80 g kremowego serka
1 ząbek czosnku
oliwa z oliwek
koperek
sól, pieprz

Przepis krok po kroku:
1. Na rozgrzanej oliwie przesmażyć ząbek czosnku. Pieczarki umyć w zimnej wodzie. Oderwać trzonki, pokroić je drobno i smażyć aż do momentu, kiedy odparuje z nich cała woda. Wymieszać je z serkiem. Całość posolić i popieprzyć.



2. Kapelusze pieczarek lekko posolić. Napełnić je farszem. Przełożyć na formę do pieczenia, wysmarowaną oliwą. Piec w temp. 180 st. C przez ok. 20 minut.

3. Pieczarki podawać posypane drobno posiekanym koperkiem.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz