czwartek, 17 grudnia 2015

Christmas Outfits



Czy w Święta warto przejmować się strojem, dodatkami i fryzurą? Oczywiście, że nie! Święta Bożego Narodzenia to niezwykły moment. Jest w nich coś wyjątkowego, co sprawia, że wyczekujemy ich niecierpliwie. To magiczny czas, który warto przeżywać w pełni. Poświęcić swoje siły na spotkania z bliskimi, zamiast tracić czas na wybór odpowiedniej stylizacji. Wierzcie mi!

Zamiast zaprzątać sobie głowę niepotrzebnymi drobiazgami, które odciągają nas od radości świętowania i stają się źródłem niepotrzebnego stresu, warto wszystko zaplanować odpowiednio wcześniej.  Żeby ułatwić Wam nieco podjęcie decyzji, przygotowałam dla Was kilka świątecznych outfitów. Sprawdźcie!


Srebrne Święta 

boże narodzenie stylizacja

Barszczyk ze śliwkami 

boże narodzenie stylizacja


Choinkowa zieleń 

boże narodzenie stylizacja


Asystentka Świętego Mikołaja 


boże narodzenie stylizacja


Święta z blaskiem 

boże narodzenie stylizacja


Złoto i beż  

boże narodzenie stylizacja

3 komentarze:

  1. Generalnie nie lubię siebie w zieleni, ale jestem ciekawa czy pasowałaby mi ta choinkowa (butelkowa) zieleń :)

    ZOBACZ CO U MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś spróbować. To jest kolor, który ja ostatnio odkryłam na nowo :)

      Usuń
  2. "Asystentka Świętego Mikołaja" jest cudna! Uwielbiam tiulowe spódnice :)

    OdpowiedzUsuń