czwartek, 9 kwietnia 2015

Le semaine de Chanel. Art of Sales



Reklama dźwignią handlu – mawiał ktoś. Reklama ma informować o produkcie, pokazać jego zalety, zapewnić o niepowtarzalności, wywołać potrzebę posiadania i zachęcić do zakupu. Coco Chanel okazała się nie tylko świetną projektantką, potrafiącą krytycznie obserwować i wyciągać trafne wnioski z poczynionych obserwacji. Intuicyjnie wyczuwała bowiem, że odpowiednia reklama i świadomie podejmowane działania marketingowe mają niesamowitą moc zwiększania sprzedaży...
 

Reklamy Chanel charakteryzuje styl, ponadczasowa prostota i elegancki minimalizm. Niezmienne od niemal stu lat wyznaczniki marki.  
 

Oto kilka najbardziej znanych i moim zdaniem najlepszych przekazów (na przykładzie perfum Chanel No. 5).  

Gabrielle Chanel
Catherine Deneuve

Marilyn Monroe

Catherine Denevue

Nicole Kidman

Audrey Tautou

Keira Knightley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz